СЛІДАМИ ЛЕГЕНДИ.

СЛІДАМИ ЛЕГЕНДИ.

MINI John Cooper Works - це втілення екстремального задоволення від керування в сегменті компактних автомобілів преміум-класу. Пошуки його спортивної ДНК переносять нас на сцену найбільшого тріумфу класичного Mini і в подорож у часі в золоті роки ралі Монте-Карло.

Формула 1 на північній петлі Нюрбургринга, 24-годинна гонка в Ле-Мані, 500 миль Індіанаполіса або ралі Монте-Карло. Кожна дисципліна автоспорту має своє знакове місце. Будь-кому, хто здобув там перемогу, гарантовано фіксоване місце в анналах історії для цього конкретного змагання. Пілоти, які перемагали там не раз, а тричі, стають легендарними в залі слави. Класичний Mini підкорив серця шанувальників автоспорту під час спеціальних тестів в Провансі, на звивистих дорогах і крутих поворотах Коль-де-Турині і на трасі Гран-прі по міських вулицях Монако. У кожному з 1964, 1965 і 1967 років британський автомобіль розміром з пінту здобував загальну перемогу в ралі Монте-Карло. З тих пір, це класичне ралі нерозривно пов'язане з історичним брендом і ім'ям Джона Купера. Це подорож по пам'яті з законним спадкоємцем несподіваного переможця 1960-х років MINI John Cooper Works (витрата палива в змішаному циклі: 7,1-6,9 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 162-157 г/км).

Чотирициліндровий двигун, потужністю 170 кВт/231 к.с. з технологією MINI TwinPower Turbo, спортивна вихлопна система і шасі на базі моделі зі спортивною гальмівною системою і 17-дюймові легкосплавні диски John Cooper Works перетворюють MINI John Cooper Works в апофеоз екстремального задоволення від керування в преміальному сегменті малолітражок. Розгін 0-100 км/год займає у маленької малолітражки всього 6,3 секунди. У проміжному спринті від 80 до 120 км/год - всього 5,6 секунди, залишаючи позаду навіть спорткари.

Це пов'язує його з класичним Mini, керованим Педді Хопкірком (1964), Тімо Мякіненом (1965) і Рауно Аалтоненом (1967), які домоглися видатних успіхів, які завжди перемагають більш сильних супротивників. Це була епоха, коли автомобілі різних класів змагалися один з одним в ралі Монте-Карло. Формула гандикапу використовувалася для забезпечення відповідної компенсації при розподілі балів, щоб врівноважити різницю у вазі, зміщенні і характеристиках. Це дозволило маневреності та надійності класичного Mini в поєднанні з ралійними навичками його водіїв схилити чашу терезів на битві з потужними і м'язистими снарядами інших виробників.

Сьогодні будь-хто, хто бере курс на Монако по перевалочним дорогах через гори на півдні Франції, слід по слідах легенд минулих років. Навіть керування в літніх умовах, вдень і в сучасному MINI John Cooper Works, оснащеному особливо потужними гальмами, багатогранними системами стабілізації руху і автоматичною системою кондиціонування повітря, ми можемо отримати гарне уявлення про «челленджі», які належить подолати, наприклад, учасникам в легендарній «Ночі довгих ножів» понад 50 років тому. Круті дороги, що ведуть до перевалу Коль-де-Турині, обмерзлій дорожнє покриття і непроглядна темрява - це сценарій, який зажадав від водіїв величезної мужності і майстерності.

Чудові краєвиди домінують в картині Французьких Приморських Альп. Однак, незабаром перспектива змінюється і вуличні каньйони, набережні і порт Монако стають вперше видні. Дорога проходить паралельно берегової лінії вздовж Авеню Агерболь і Рут-де-ла-Мойен Корніш, пропонуючи безліч можливостей зупинитися і насолодитися захоплюючим панорамним видом на князівство у моря.

На півдні Монако, між Порт-де-Фонв’єй і футбольним стадіоном AS Monaco, MINI John Cooper Works проходить повз Roseraie Princesse Grace, рожевого саду в честь пам'яті принцеси Грасії Патрісії. Звідси, недалеко до княжої резиденції та центру міста Монте-Карло. У пристані для яхт і в пошуках місця для паркування перед казино Монте-Карло MINI John Cooper Works метушиться разом з самовпевненістю, схожою з упертою класикою Mini більш ранньої епохи на справжньому маршруті ралі через фалангу міста. Розкішні седани і суперкари з Німеччини, Італії та Великобританії, домінуючі на дорогах Монако. Автомобіль демонструє вишукану стриманість завдяки своєму стандартному аеродинамічному комплекту John Cooper Works і ефектному задньому спойлеру, а також підкреслює впевненість в отриманні максимального задоволення від керування при мінімалістичному дизайні.

MINI John Cooper Works демонструє, що справжнє почуття гонки можна відчути і в повсякденному міському русі. Зрештою, це місце, де ви можете відправитися на екскурсію по місту, подорожуючи по цій трасі Гран-прі. Але вам потрібно стежити за тим, щоб ви рухалися за годинниковою стрілкою, як в гоночні уїк-енди. Чи готові? Тоді вирушайте в знаменитий правий кут Сент-Девоті, а потім підніміться в гору в напрямі казино. Проїжджаючи по вуличній трасі, ви побачите слід з бронзових статуй, що зображують відомі гоночні автомобілі і їх водіїв. MINI John Cooper Works дійсно знаходиться в своїй стихії, коли досягає крутого повороту, який десятиліттями створював проблеми для справжніх ракет Формули 1. Незабаром після цього він із запальною атмосферою пролітає через тунель під готелем Fairmont, за рогом Piscine, оминаючи басейн, а потім через не менш знаменитий кут Rascasse перед однойменним рестораном. Мініатюрний елітний спортсмен, оснащений інтер’єром, стилізованим спеціально для цієї моделі, і спортивні сидіння John Cooper Works перетворюють цю поїздку в унікальний досвід, який представляє собою ідеальний союз традицій автоспорту і сучасного задоволення від керування - навіть при збереженні обмеження швидкості.