НОВІ MINI JCW CLUBMAN ТА MINI JCW COUNTRYMAN.

НОВІ MINI JCW CLUBMAN ТА MINI JCW COUNTRYMAN.

ОСОБЛИВОСТІ НОВИХ МОДЕЛЕЙ.

Легендарний британський бренд MINI представляє найбільш вражаючі за всю свою 60-річну історію автомобілі для доріг загального користування. Нові моделі MINI John Cooper Works Clubman (витрата палива в змішаному циклі руху 7,1-7,4 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі руху 161-169 г/км) і MINI John Cooper Works Countryman (витрата палива в змішаному циклі руху 6,9-7,3 л/100 км; викиди CO2 в змішаному циклі руху 156-166 г/км) оснащені 4-циліндровим турбованим двигуном потужністю 306 к.с. і відрізняються видатними експлуатаційними показниками для сегменту компактних автомобілів преміум-класу.

Неймовірно потужний двигун вже у стандартній комплектації поєднується з новою автоматичною 8-ступінчастою спортивної коробкою передач Steptronic, переднім самоблокуючимся міжколісним диференціалом і системою повного приводу ALL4. Особливу увагу варто приділити модернізованій ходовій частині - додатковим елементам силової структури, що збільшують жорсткість кузова, опорам двигуна і більш жорстким елементам підвіски. Завдяки цьому керування автомобілями John Cooper Works вийшло на новий рівень і демонструє сенсаційні гоночні відчуття.

Нові шестидверні версії двох спортивних моделей порадують безмежним задоволенням від кермування, неймовірною універсальністю і фантастичними експлуатаційними характеристиками. 4-циліндровий двигун нового покоління, розроблений для John Cooper Works з використанням технології MINI TwinPower Turbo, розвиває на 75 к.с. більше потужності, ніж попередній силовий агрегат.

Максимальний обертовий момент збільшився на 100 Н • м і тепер досягає 450 Н • м. Також вдалося значно скоротити час розгону: нова модель MINI John Cooper Works Clubman розганяється до 100 км/год за 4,9 секунди, а версія MINI John Cooper Works Countryman - за 5,1 секунди. Це відповідно на 1,4 і 1,5 секунди швидше, ніж це могли зробити попередні версії.

Завдяки концентрованій потужності нового двигуна і оптимізованої здатності передавати її або на тверде, або на пухке дорожнє покриття нові MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman займають чільне місце серед провідних спортивних компактних автомобілів. У порівнянні з моделями MINI Cooper S Clubman і MINI Cooper S Countryman різниця у потужності зросла з колишніх 39 к.с. до нинішніх 114 к.с. Чудові динамічні характеристики доповнені особливими дизайнерськими рішеннями і обладнанням, які підкреслюють ексклюзивність та унікальність цих двох моделей John Cooper Works.

Особливості нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman:

• Новий 4-циліндровий двигун з технологією MINI TwinPower Turbo (306 к.с., 450 Н • м).

• Підвищення потужності у порівнянні з попередніми моделями на 75 к.с.

• Система охолодження з технологічними рішеннями зі світу автогонок.

• Нова система випуску з вражаючим звучанням і фільтр сажа бензинового двигуна, що забезпечує відповідність вимогам стандарту Євро 6d-TEMP.

• Система повного приводу MINI ALL4 у стандартній комплектації.

• Нова 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic і передній міжколісний диференціал з механічним блокуванням.

• Ходова частина з особливими налаштуваннями.

• Нові збільшені спортивні гальмівні механізми John Cooper Works.

• Каркас кузова, опори двигуна і елементи підвіски, що відрізняються винятковою жорсткістю.

• Нові світлодіодні фари з матричною функцією дальнього світла і світлодіодні задні ліхтарі дизайну Union Jack на моделі MINI John Cooper Works Clubman.

Максимальна віддача від 4 циліндрів: новий 2,0-літровий двигун з технологією MINI TwinPower Turbo.

Для отримання максимально можливої потужності для неймовірного задоволення від кермування необхідно було кардинально допрацювати двигун. За основу був узятий 2,0-літровий двигун моделей MINI Cooper S Clubman і MINI Cooper S Countryman. Потім конструктори змінили колінчастий вал і доповнили двигун технологією MINI TwinPower Turbo новітнього покоління. Всі ці доробки - посилені колінчастий вал і вкладиші корінних підшипників, спеціальні поршні і шатуни, новий гаситель обертових коливань, оптимізоване охолодження - базуються на новітніх гоночних технологіях, розроблених фахівцями John Cooper Works.

Збільшений турбонагнітач також вносить значний внесок у  підвищення потужності у порівнянні з попереднім силовим агрегатом. Ступінь стиснення у новому двигуні знизили з 10,2 до 9,5, що було необхідно для відповідності збільшеному тиску наддуву. Форму повітрозабірника оптимізували, щоб досягти максимального зниження опору на впуску. Таким істотним збільшенням потужності двигун зобов'язаний у тому числі й системі безпосереднього вприскування палива останнього покоління. Форсунки впорскують паливо в камери згоряння під тиском до 350 бар. Розпилення палива на найдрібніші частинки дозволяє ретельно дозувати подачу, що сприяє не тільки підвищенню паливної економічності, а й зниження токсичності. Технологія MINI TwinPower Turbo передбачає встановлення системи управління висотою підйому клапанів VALVETRONIC (запатентоване рішення концерну BMW Group) і системи зміни фаз газорозподілу на розподільних валах впускних і випускних клапанів (подвійна система VANOS).

Незалежна концепція охолодження, спеціальна спортивна система випуску.

Миттєвий відгук на щонайменше натиснення педалі акселератора, за яким починається розвиток значної потужності аж до максимальних навантажень, - ось основна характеристика нової силової передачі, що відповідає спортивній спрямованості нових моделей. У той же час заново розроблена система охолодження відмінно справляється з високим тепловим навантаженням, викликаним збільшенням потужністю. Оптимальну робочу температуру двигуна у будь-який момент, у тому числі в екстремальних умовах на гоночній трасі, забезпечує більш ефективна система охолодження з двома радіаторами, розширювальним бачком збільшеного обсягу і електровентилятором збільшеної потужності. Для прискорення прогріву двигуна охолодження може тимчасово відключатися. Крім того, коробка передач забезпечена окремим контуром охолодження і зовнішнім масляним радіатором.

Силовий агрегат нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman розвиває максимальний обертовий момент 450 Н • м в широкому діапазоні частоти обертання двигуна від 1750 до 4 500 об/хв, а це на 28% вище, ніж міг розвинути попередній двигун. Максимальна потужність нового 4-циліндрового двигуна зросла приблизно на 32%. Потужність в 306 к.с. досягається у діапазоні від 5 000 до 6 250 об/хв. У результаті новий MINI John Cooper Works Clubman розганяється до 100 км/год за 4,9 секунди, а нова модель MINI John Cooper Works Countryman робить те ж саме за 5,1 секунди. Таким чином, можна говорити про виключно еластичний характер силового агрегату, що забезпечує різкі прискорення. Вперше для автомобілів MINI максимальну швидкість нових спортивних моделей довелося обмежувати електронікою на рівні 250 км/год.

Різкі прискорення супроводжуються прекрасним звучанням нової спеціальної спортивної системи випуску. Екстремальна потужність двигуна відчувається ще більш явно саме завдяки виразному налаштуванню системи випуску. Звучання повністю відповідає навантаженню у конкретний проміжок часу і підкреслює неповторні експлуатаційні характеристики. При русі у помірному стилі при оптимальній витраті палива і низькій частоті обертання колінчастого вала звук виходить стриманим і глибоким. Двотрубна система випуску переходить у новий задній глушник збільшеного обсягу. Низьке протитииснення у системі випуску позитивно позначається на динаміці розгону. Діаметр насадок вихлопних труб, вбудованих справа і зліва у задній бампер, становить 95 мм і 85 мм для моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman відповідно. Для зниження токсичності відпрацьованих газів в спортивну систему випуску вбудували фільтр сажа бензинового двигуна. За цим показником обидві нові моделі John Cooper Works відповідають вимогам стандарту Євро 6d-TEMP.

8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic, механічне блокування диференціала.

Двигун, встановлений поперечно спереду на цих двох надзвичайно спортивних моделях, передає феноменальну потужність на 8-ступінчасту спортивну коробку передач Steptronic, ще одну нову розробку інженерів бренду. У результаті рух на підвищеній передачі здійснюється при зниженій частоті обертання колінчастого вала двигуна, що позитивно позначається на паливній економічності. Нова система управління коробкою передач гарантує швидке переключення і комфорт у русі. Значну увагу конструктори приділили переключенню передач і акустичному комфорту. Муфта гідротрансформатора блокується відразу ж після старту, що підвищує ККД, забезпечує прекрасні відгуки при роботі з акселератором і робить рух більш динамічним. У стандартне оснащення включені підрульові перемикачі передач.

Нова трансмісія звертає на себе увагу вбудованим блокуванням диференціалу. Значення блокування під навантаженням може досягати 39%. Механічне блокування диференціала взаємопов'язане з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC), яка не тільки підвищує тягу нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman на пухких дорожніх покриттях і при поганих погодних умовах, але і покращує динаміку при проходженні поворотів у спортивному стилі. Завдяки динамічному регулюванню гальмівного зусилля на колесо, що буксує тягове зусилля передається на інше колесо, яке має краще зчеплення з покриттям. у результаті тяга зберігається навіть при русі по покриттях з різними коефіцієнтами зчеплення під лівим і правим колесами. Аналогічним чином блокування диференціала вносить вагомий вклад у маневреність автомобіля при швидкій зміні напрямку вектора тяги або динамічному прискоренні на виході з повороту за рахунок перерозподілу обертового моменту.

Система повного приводу ALL4 зі специфічними для моделі компонентами.

Система повного приводу ALL4 грає важливу роль у забезпеченні тяги, маневреності та курсової стійкості. Вона включена у стандартне оснащення нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman, але для цих моделей її піддали значній переробці. Компактна, оптимізована за показником маси система повного приводу складається з механізму відбору потужності на коробці передач передній осі, карданного валу і задньої ведучої осі з електрогідравлічною муфтою. Блок управління системи повного приводу ALL4 обмінюється даними з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC). На підставі отриманих даних ведеться постійний розрахунок оптимального розподілу потужності між передніми і задніми колесами. Іншими словами, потужність двигуна завжди прямує туди, де вона може бути реалізована гранично ефективно і, як наслідок, забезпечити максимальне задоволення від кермування.

При звичайних умовах руху і активованій системі DSC потужність передається на передні колеса - це класична схема для автомобілів марки. Але як тільки блок управління системи DSC визначає ймовірність пробуксовки передніх коліс, протягом частки секунди через муфту за допомогою електрогідравлічного насоса потужність направляється до задніх коліс.

Новітню версію системи повного приводу ALL4 привели в ідеальну відповідність із значно збільшеною потужністю двигуна і підвищеним потенціалом динамічності нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman. Вона включає посилені механізм відбору потужності і демпфер обертовіх коливань, а також приводні вали задніх коліс, що відрізняються підвищеною жорсткістю на кручення.

Точність управління тягою при кермуванні у динамічному стилі підвищена завдяки застосуванню більш жорстких опор силового агрегату.

Удосконалена спортивна ходова частина, нова спортивна гальмівна система.

Паралельно з удосконаленням двигуна для нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman велася активна робота з доопрацювання ходової частини для отримання характеристик нового рівня. Передня підвіска зі стійками і задня підвіска доопрацьовані за такими показниками, як жорсткість, кінематика і маса. В результаті розробникам вдалося досягти гоночних відчуттів від цих неймовірно потужних автомобілів. Опорні підшипники нової конструкції покращують розвал передніх коліс. У поєднанні з особливою кінематикою задньої осі при швидкісному проходженні поворотів значно краще передаються бічні напрямні зусилля.

Більш того, підвіска і амортизатори, динамічна система курсової стійкості і електромеханічний підсилювач рульового управління налаштовувалися з прицілом на отримання виключно маневреного характеру нових спортивних моделей. На замовлення для них пропонується адаптивна ходова частина, що відрізняється амортизаторами з електронним управлінням. Для них передбачено два режими, покликаних зробити рух або спортивним, або комфортним. Вони обираються в меню режимів кермування MINI Driving Modes.

І пасивна спортивна, і адаптивна підвіска нової моделі MINI John Cooper Works Clubman вважаються стандартними варіантами ходової частини. Варто відзначити, що при виборі адаптивної підвіски кузов автомобіля нижче на 10 мм у порівнянні з іншими варіантами ходової частини. Крім того, у стандартне оснащення названої моделі включені 18-дюймові легкосплавні колісні диски John Cooper Works версії Black Grip Spoke.

На замовлення автомобіль може бути оснащений легкосплавними колісними дисками John Cooper Works діаметром 18 або 19 дюймів.

Не залишилася без змін і спортивна гальмівна система. Вона отримала дискові гальмівні механізми з 4-поршневими фіксованими супортами на задніх колесах, які гарантують стабільно високі характеристики гальмування навіть при активному стилі кермування. Високий рівень стійкості до нагрівання був би неможливий без великих гальмівних дисків (360 × 30 мм спереду і 330 × 20 мм ззаду) у поєднанні з оптимізованою геометрією каналів підведення повітря для їх охолодження. Червоні гальмівні супорти на передніх гальмівних механізмах прикрашені логотипом John Cooper Works.

Каркас кузова і кріплення деталей підвіски, оптимізовані за показником жорсткості.

Довга колісна база, широка колія і низький центр тяжіння двох моделей - це ідеальна основа для отримання стабільно високих спортивних характеристик. Крім того, посилення силової структури кузова і жорсткі кріплення елементів підвіски нових моделей MINI John Cooper Works Clubman і MINI John Cooper Works Countryman привели до значного поліпшення керованості.

Всі перераховані рішення, застосовані фахівцями John Cooper Works, покликані гарантувати справжню динаміку, маневреність і точність і доповнені спеціальними дизайнерськими кузовними елементами. Вони суттєво оптимізують аеродинамічні показники автомобіля і ефективність перенаправлення повітряних потоків. Так, великі повітрозабірники у передній частині автомобіля забезпечують потік повітря для охолодження і силового агрегату, і гальмівних механізмів. Неабиякі експлуатаційні характеристики нових моделей вгадуються за спеціальними розвиненим накладок на порогах і окремим заднім аеродинамічним елементам з вбудованими дифузорами.

Для нових моделей спеціально розробили спойлери на дах, що знижують підйомну силу при русі з високою швидкістю. Більш того, дві нові моделі John Cooper Works оснащуються зовнішніми дзеркалами заднього виду, корпуси яких ретельно опрацьовані з аеродинамічній точки зору.

Ексклюзивне обладнання в стандартній комплектації, опції.

Серед інших особливостей кузова слід зазначити акцентуючий червоний колір даху і корпусів зовнішніх дзеркал (на замовлення), особливу форму бічних аеродинамічних отворів поруч з повторювачами покажчиків повороту, а також емблеми John Cooper Works на решітці радіатора і двері багажного відділення. Центральний повітрозабірник отримав заповнення стільникової структури, а окантовка цього повітрозабірника на моделі MINI John Cooper Works Countryman зроблена червоною. Відмінною рисою моделі MINI John Cooper Works Clubman виступає червоний поперечний роздільник нової решітки радіатора. Фари, задні ліхтарі і задній аеродинамічний обвіс виконаний в новому дизайнерському стилі версії MINI Clubman.

У чималому ступені спортивна атмосфера в салоні досягається спортивними сидіннями John Cooper Works з вбудованими підголівниками, спортивним багатофункціональним рульовим колесом John Cooper Works, важелем селектора John Cooper Works і оббивкою стелі антрацитового кольору.

У переліку ексклюзивного стандартного устаткування обох спортивних моделей значаться світлодіодні фари, система безключового доступу двигуна, режими водіння MINI Driving Modes, мультимедійна система MINI Visual Boost з 6,5-дюймовим сенсорним дисплеєм і доопрацьованій графікою.