Огляд
Електропривід – це мобільність майбутнього. Давайте подивимося на різні системи MINI і ознайомимося з деякими із загальних термінів.
Електромобілі з акумуляторним живленням (англ. Battery Electric Vehicles – BEV) заряджаються шляхом підключення до зовнішнього джерела живлення і рекуперативного гальмування. Для них не потрібен бензин чи дизельне паливо, і вони виробляють нульові викиди з вихлопної труби.
Високовольтна літій-іонна батарея (1) має Т-подібну форму і розташована по всій довжині підлоги автомобіля. Центр тяжкості у електромобіля набагато нижчий, ніж у MINI з бензиновим двигуном, що забезпечує підвищену стійкість і маневреність.
Єдиний електродвигун (2) розташований спереду. Він безпосередньо пускає в хід передні колеса. Електродвигун виробляє таку ж потужність, як і 2,0-літровий бензиновий Cooper S.
Трансмісія й інші вбудовані електронні системи (3) розташовані в передній частині під капотом нового 3-дверного MINI Cooper SE. Порт заряджання (4) міститься на лівій накладці.
Динамічний, але плавний. Компактна система повністю електричного MINI забезпечує надзвичайно низький рівень вібрації і дозволяє майже безшумно ковзати містом.
Швидкий і прямолінійний. Повністю електричний MINI миттєво забезпечує повний крутний момент, забезпечуючи захоплюючу маневреність, приголомшливе прискорення без затримок, відсутність переривань перемикання передач і дуже чуйний привід.
Одна педаль водіння. Ви можете практично повністю керувати автомобілем, використовуючи всього одну педаль. Ви можете розганятися до бажаної швидкості. І ви можете повторно заряджати акумулятор кожен раз, коли піднімаєте ногу з педалі і зупиняєтеся.
З 3-дверним MINI Cooper SE менше – більше. Йдеться про те, що він спрощує роботу з меншою кількістю запчастин, які потребують обслуговування і ремонту, ніж у автомобіля з бензиновим двигуном. До того ж, підтримка вашого автомобіля у відмінному стані обходиться набагато дешевше.
Гібридні електромобілі (англ. Plug-in Hybrid Electric Vehicles – PHEV) поєднують в собі електропривід і трансмісію зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння.
MINI Cooper SE Countryman All 4 розвиває потужність в 220 к.с. (162 кВт). Технологія акумуляторних батарей нового покоління дозволить вам їздити виключно на електриці без шкідливих викидів вуглецю. Автомобіль ідеально підходить для електричного водіння в місті і використання двигуна внутрішнього згоряння в довгих поїздках.
Ви можете легко заряджати гібрид від домашньої розетки, на робочому місці або на громадській зарядної станції.
Двигун TwinPower Turbo під капотом (1) приводить в рух передні колеса, а паливний бак розташований ззаду (2).
У чисто електричному режимі автомобіль має задній привід: електродвигун (3), що розташований позаду, приводить в рух заднє колесо.
Батарея і електроніка містяться під задніми сидіннями (4).
Надшвидка подача енергії.
Миттєвий розгін 0-100 км/год за 7,3 сек.
Рекуперація або регенерація енергії гальмування. Ви можете заряджати акумулятор в процесі гальмуванні або в русі накатом. Енергія «повертається» і зберігається в батареї.
Система повного приводу ALL4.
Вона оптимізує тягу і стійкість в несприятливих погодних умовах і на різних поверхнях, тому ви можете швидко і точно реагувати на зміну дорожньої ситуації і ландшафту. MINI Countryman Cooper SE може використовувати обидві трансмісії окремо або разом, щоб створити потужний повний привід.
На дорозі можна зустріти два інших види електромобілів.
Регенеративне гальмування відновлює енергію, яка зазвичай втрачається в процесі уповільнення, і повторно використовує її для збільшення потужності вашого двигуна, допомагаючи йому працювати більш економічно.
Ви не можете заряджати м'який гібрид безпосередньо через домашню розетку або громадський зарядний пристрій.